16 października 2011

Witam.

Witamy na naszym blogu. Nazywam się Żaneta  i posiadam wspaniałego psa Dropsik'a czyli bohatera tego bloga.Będę tu przede wszystkim pisać o życiu codziennym i naszych postępach w szkoleniu. Mam nadzieję że nikt nie będzie oceniał mojego psa żle...
Dropsik to mieszaniec spaniela.Dwa dni temu(14 10 2011) skończył trzy miesiące.Zawsze ma pełno energii, jest niezmordowany. Potrafi godzinami biegać, a później wrócić do domu i od razu rzucić się na posłanie lub - chyba jego ulubione miejsce - moje łóżko. Inteligencji nie można mu odmówić, ale bywa uparty i czasem nie zwraca na mnie uwagi. Jednak gdy odejdę obrażona na niego to zaraz do mnie przybiega i robi dokładnie to co mu każę w ramach pocieszenia. Jako jego wadę można uznać to że jest zadziorny i nigdy nie odpuszcza .Straszny jest z niego brudas nie ma spaceru na którym by się w czymś nie wytarzał.Drops'ik uwielbia skakać i biegać, a w domu trudno jest ćwiczyć na czymś czego niemożna nazwać przeszkodami. Prawdopodobnie zaczniemy również ćwiczyć frisbee.Nie jestem dobra w pisaniu, ale mam nadzieję że jakoś zrozumiecie o co mi chodzi. Do każdej notki dołączę zdjęcia. Nie będą piękne, gdyż nie jestem utalentowana w tym kierunku. Proszę o niekopiowanie zdjęć i mam nadzieję że wszyscy to rozumieją.
Zapraszamy ponownie i życzymy miłego czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oo widzę że chcesz skomentować mojego bloga.
Bardzo mi na nich zależy.
Chętnie przeczytam go Dropsowi.♥