3 listopada 2011

Nowa koleżanka i spacerek.

Hej.Och jaka wspaniała i żywiołowa jak na kilka tygodni suczka.A zasłużył sobie na nią pewien chłopak o imieniu Daniel.Wabi się Samba.Sama wymyśliłam jej imię.Jest czarno-biała.Ja,Daniel,Dropsiu i Samba byliśmy na spacerze.Było...poprostu wspaniale,cudownie,nie wyobrażcie sobię jak fajnie.Na początku poszliśmy drogą asfaltową,potem skręciliśmy na zaorane pole i szliśmy dróżką polną.Samba  z Dropsem szaleli razem ścigając się.Ale zazwyczaj Samba ścigała Dropsia.Gdy już zawracaliśmy to mieliśmy całe buty z błotka.Haha a co dopiero psiaki.Było nawet zimno  ciemno ale jakoś doszłam ;).Mam pare zdjęć ze spacerku:


7 komentarzy:

  1. śliczne fotki;]
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas;] new post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Fajnie, że poszliście na taki spacer.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam .
    Świetny blog !
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)
    Z chęcią będę wchodziła na twój blog mam nadzieje że ty na mój :) Pozdrawiam i zapraszam :
    http://bernenczyk-figa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka :D
    śliczny piesek <33
    wycałuj jego :D
    i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, masz chłopaka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. to pytanie do Dropsa czy do mnie :P?Jak do mnie to narazie....nie.

    OdpowiedzUsuń

Oo widzę że chcesz skomentować mojego bloga.
Bardzo mi na nich zależy.
Chętnie przeczytam go Dropsowi.♥