10 listopada 2011

O tym jak kąpie Dropsa.

                                                                            Witam:)
Dzisiaj napisze wam jak przygotowuje się do kąpania mojego pieska :
-biore miske Dropsa
-Ręcznik
-szampon
Póżniej zaczyna się dopiero powódż.Haha a co się wtedy dzieje jak moja mama mi nie pomoże?
Noto tak ja go wkładam i już smaruje szamponem ,a on mi chop z wody i się tarza po kocach.On jest uradowany że to już ,,koniec",a ja siedze cała mokra i niechce myśleć że jeszcze raz go do wody musze wsadzić :).
Może teraz przejdę do tego jakiego szampony używa mój pies.Nazywa się chyba hilton bo tam tak piszę :).
A teraz zdjęcie:

2 komentarze:

  1. też am z hiltona ale rumiankowy:D
    pozdro i zapro do mnie/www.pusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo mam :D
    jak muszę Kore kąpać a one jest wielkaaa xd
    ale dobrze ze mam prysznic z mogę sie zamknąć żeby mi nie uciekła :D ale i tak jestem cała cała mokra :D
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Oo widzę że chcesz skomentować mojego bloga.
Bardzo mi na nich zależy.
Chętnie przeczytam go Dropsowi.♥