4 grudnia 2011

I znowu spacerek :P

Wiem wiem mam bzika na punkcie spacerków ....a co dopiero z Drops'iem.Niewiem który to spacerek z kolei ,ale ostrzegam będzie ich więcej.Ten spacerek jest już taki,,zimowy".Hmm a tak wg to niemożemy się śniegu doczekać.Dobra przechodze do rzeczy .A więc tak szliśmy sobie drogą i pomyśleliśmy żeby zobaczyć co z ,,naszą" tamą bobrów.Okazuje się że się powiększyła....woda .A najśmnieszniejsze jest to że Drops'ik ...wskoczył mi do wody.A ja mu tego zakazałam !!Ale zasada przestanie istnieć jak będzie ciepło.On jest czasami niezawodny xD.I zobaczyliśmy kaczuchy :)
Kilka zdjęć:


Pozdrawiamy:Żaneta i Drops'ik.

2 komentarze:

  1. Fajna notka. Ja również mam bzika na punkcie spacerów kocham je i tyle to normalne skoro towarzyszy ci wspaniały psiak :) Dropsik mnie zauroczył! ♥
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia ;D :)
    My też czekamy śnieg aa a jak dzisiaj byłam w sql to padał śnieg .! ale wiesz taki malutki ;/ .
    Ale by już mógł padać .
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń

Oo widzę że chcesz skomentować mojego bloga.
Bardzo mi na nich zależy.
Chętnie przeczytam go Dropsowi.♥